Za pośrednictwem platformy Blackboard można organizować zajęcia online z wykorzystaniem aplikacji MS Teams.
1. Wejdź na wybrany kurs.
2. W menu po lewej stronie odnajdź Microsoft Teams i kliknij Włącz Microsoft Teams.
3. W nowym oknie kliknij Synchronizuj z Microsoft Teams.
1. Wejdź na wybrany kurs.
2. W menu po lewej stronie odnajdź Microsoft Teams i kliknij Otwarte spotkania Microsoft Teams.
3. Zaloguj się na swoje konto, kliknij + Nowe spotkanie w prawym górnym rogu i wprowadź szczegóły spotkania (analogicznie jak w aplikacji Ms Teams).
4. Po kliknięciu Dodaj całą klasę wszyscy uczestnicy kursu zostaną dodani do listy uczestników.
5. Kliknij Zapisz.
6. Do spotkania możesz dołączyć z poziomu Blackboarda lub kalendarza w aplikacjach Outlook i Ms Teams.
7. Link do spotkania możesz skopiować i zapisać go na tablicy kursu (+ > Utwórz > Łącze), tak aby skorzystać z niego wielokrotnie, np. podczas cotygodniowych zajęć.
1. Zespół tworzy się automatycznie po synchronizacji kursu na Blackboard z Ms Teams.
2. Żeby go aktywować musisz przejść do aplikacji Ms Teams i kliknąć Aktywuj.
3. Członkowie kursu na Blackboard zostaną automatycznie dodani do Zespołu.
4. Do Zespołu możesz przejść z poziomu aplikacji MS Teams lub klikając Otwarte zajęcia Microsoft Teams na Blackboardzie.