Dział Infrastruktury Sieciowej UJ dokonał automatycznej migracji skrzynek pocztowych pracowników, którzy nie przenieśli swoich skrzynek do usługi Office 365 w terminie do 31 października br. Wszystkie osoby, które dokonały migracji wcześniej, nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Czynności pracowników, których dotyczy automatyczna migracja, zależne są od tego, jakim oprogramowaniem i urządzeniem posługują się w celu odczytywania poczty elektronicznej.
Jeśli użytkownik używa tylko interfejsu webowego (OWA – Outlook Web Access):
- Wywołanie dotychczasowego interfejsu o adresie https://owa.uj.edu.pl skutkować będzie automatycznym przeniesieniem użytkownika do interfejsu webowego nowej skrzynki w chmurze Office 365. Użytkownik może wprost wywołać nowy interfejs podając adres: https://outlook.office.com .
- Otwierając po raz pierwszy aplikację OWA dla zmigrowanej skrzynki, użytkownik zostanie proszony o wybór języka i strefy czasowej.
W przypadku korzystania z klientów poczty elektronicznej (jak program Thunderbird), prosimy o podążanie za wskazówkami z informatora DIS (sekcja "Co muszę wykonać po zakończeniu migracji skrzynki"). Można także zalogować się na https://outlook.office.com i korzystać z wersji online.