Inspektor ds. zgodności a przetwarzanie danych osobowych w związku ze zgłoszeniem wewnętrznym „sygnalisty”
konferencja hybrydowaData
10 czerwca 2022
Miejsce
Pałac Larischa ul. Bracka 12 s. 203 lub online
Obowiązkowa rejestracja
Koordynator naukowy
prof. dr hab. Arkadiusz Sobczyk
Katedra Prawa Pracy i Polityki Społecznej
Agenda
Sesja I
prof. dr hab. Arkadiusz Sobczyk
Uniwersytet Jagielloński
Organy administrujące a postępowania wewnętrzne
dr Piotr Strumiński
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
W poszukiwaniu administratora danych osobowych
mgr Paula Nowak
Uniwersytet Jagielloński
Wybrane praktyczne problemy związane z organizacją procesu przyjmowania zgłoszeń i prowadzenia postępowań wyjaśniających – korzystanie z usług zewnętrznych podwykonawców i łączenie zasobów
Przerwa kawowa
Sesja II
dr Dominika Dorre-Kolasa
Uniwersytet Jagielloński
Czynności w zakresie przetwarzania danych na etapie przyjęcia zgłoszenia
r. pr. Joanna Jarguz
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Wyłączenia od stosowania typowych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych a efektywność postępowania wewnętrznego. Ochrona danych osobowych sygnalisty oraz uczestników postępowania
dyr. Monika Młotkiewicz
Naczelnik Wydziału Współpracy z IOD w Departamencie Orzecznictwa i Legislacji UODO
Inspektor ds. zgodności a wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych
r. pr. dr Michał Krok
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Inspektor ds. zgodności a wykonywanie zawodu radcy prawnego
Warunki uczestnictwa
Rejestracja na konferencję:
- Rejestracja na wydarzenie trwa do 6 czerwca 2022 r (przedłużona do 8 czerwca).
- Konferencja odbywa się w formie hybrydowej: w Krakowie w Pałacu Larischa przy ul. Brackiej 12 oraz online.
- Po zakończeniu rejestracji na wydarzenie, uczestnicy online otrzymają link do spotkania drogą mailową.
Opłaty:
Typ uczestnictwa | Opłata |
---|---|
Uczestnictwo stacjonarne | 200 zł |
Uczestnictwo online | 150 zł |
Uczestnictwo online student, doktorant, pracownik naukowy, pracownik UJ |
0 zł |
- Z opłaty zwolnieni są: studenci, doktoranci, pracownicy naukowi, pracownicy UJ.
- Opłata konferencyjna dla uczestników stacjonarnych obejmuje udział w wykładach, przerwę na kawę. Opłata konferencyjna dla uczestników online obejmuje udział w wykładach.
Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji:
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 30 maja br. włącznie Organizator zwróci koszty uczestnictwa w konferencji.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa po 30 maja br. Organizator nie przewiduje zwrotu kosztów uczestnictwa.
Sposoby płatności:
-
On-line: karta lub e-przelew:
płatności można dokonać zaraz po zakończeniu rejestracji lub w późniejszym czasie.
W tym celu należy:- zalogować się do systemu rejestracyjnego i wybrać link Zapłać on-line,
- zaznaczyć opłatę, za którą będzie dokonywana płatność i kliknąć przycisk Zapłać on-line. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności. Proszę postępować zgodnie z instrukcjami.
-
Przelew tradycyjny:
Dane do przelewu znajdują się na potwierdzeniu rejestracji wysyłanym do uczestnika na podanego maila. W tytule przelewu koniecznie muszą znaleźć się: imię i nazwisko uczestnika oraz skrót IV RODO w zakładzie pracy.
Faktury
-
Faktura proforma
Jest wystawiana tylko w przypadku kiedy opłata jest uiszczana przez firmę / instytucję, która takiej faktury wymaga. Wówczas w tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko uczestnika oraz numer faktury proforma. W przypadku płatności online nie jest potrzebna faktura proforma. Faktura proforma NIE JEST dokumentem księgowym. -
Faktura VAT
Osoby, które chcą otrzymać fakturę VAT (dotyczy osób spoza UJ) za opłatę, powinny podczas rejestracji podać dane do faktury. Faktura jest wystawiana po uiszczeniu opłaty.
W sprawie faktur prosimy kontaktować się pod adresem: konferencje@uj.edu.pl
Płatności uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:
Nie ma możliwości wystawienia faktury na Uniwersytet Jagielloński oraz Collegium Medicum. Rozliczenie między jednostkami UJ oraz UJ CM następuje za pomocą wewnętrznych not księgowych.
W przypadku osoby, za której uczestnictwo opłatę uiszcza jednostka UJ, dysponent środków powinien wysłać e-mail ze stosowną prośbą na adres: konferencje@uj.edu.pl.
W treści maila należy podać imię i nazwisko uczestnika, wysokość opłaty oraz nazwę i adres jednostki, na którą ma zostać wystawiona nota do zapłaty.