Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Przetwarzanie danych osobowych pracowników dotyczących zdrowia a BHP

konferencja hybrydowa

Data

10 grudnia 2021

Miejsce

Pałac Larischa ul. Bracka 12 s. 203 lub online

Koordynator naukowy

prof. dr hab. Arkadiusz Sobczyk
Katedra Prawa Pracy i Polityki Społecznej

Agenda

9.00-11.00

Część I. RODO a prawo wewnętrzne – zagadnienia ogólne

1

dr Mariusz Krawczyk

Katedra Prawa Administracyjnego UJ

Pojęcie zadania publicznego

2

dr Bogumił Naleziński

Katedra Prawa Konstytucyjnego UJ

Ingerencja w prawa i wolności a prawo podustawowe

3

dr Małgorzata Korzuch

Katedra Prawa Europejskiego UJ

Prawo kraju członkowskiego w regulacjach prawa europejskiego a prawo podustawowe

4

prof. dr hab. Arkadiusz Sobczyk

Katedra Prawa Pracy UJ

Prawo wewnętrzne zakładu pracy

11.00-11.20
Element dekoracyjny

Przerwa kawowa

11.30-13.00

Część II. Problem dopuszczalności wymagania od pracowników szczepień oraz innych czynności mających na celu ograniczenie zakażeń oraz przetwarzania związanych z tym danych osobowych

1

Monika Krasińska

Dyrektor Departamentu Orzecznictwa i Legislacji UODO

Stanowisko UODO w kwestii pozyskiwania danych osobowych dotyczących szczepień lub innych danych osobowych związanych z przeciwdziałaniem ryzykom wynikającym z pandemii Covid 19

2

mgr Paula Nowak

Uniwersytet Jagielloński

Rozporządzenie w sprawie szkodliwych czynników biologicznych a przetwarzanie danych o szczepieniu pracowników?

3

dr Piotr Strumiński

radca prawny w A. Sobczyk i Współpracownicy

Czy RODO daje podstawę do przetwarzania przez pracodawcę informacji o zaszczepieniu?

13.00-13.20
Element dekoracyjny

Przerwa kawowa

13.20-14.50

Część III. Kontrola stanu trzeźwości pracowników lub na obecność „środków działających podobnie do alkoholu” – stan i praktyka dzisiejsza oraz projektowane zmiany

Element dekoracyjny

Prowadząca

dr Dominika Dorre-Kolasa

Uniwersytet Jagielloński

Uczestnicy

  • dr hab. Dorota Merecz-Kot - psycholog, profesor Uniwersytetu Łódzkiego
  • Magdalena Soboń-Stasiak - Senior Legal Counsel/Compliance Legal Europe ArcelorMittal Poland S.A.
  • r. pr. Joanna Jarguz

Warunki uczestnictwa

Rejestracja na konferencję:

  • Konferencja odbywa się w formie hybrydowej: w Krakowie w Pałacu Larischa przy ul. Brackiej 12 oraz online.
  • Z uwagi na sytuację pandemii, liczba miejsc stacjonarnych jest ograniczona do 20 os., uczestnictwo online nie jest ograniczone liczebnie.
  • Po zarejestrowaniu się na wydarzenie, uczestnicy online otrzymają link do spotkania drogą mailową.

Opłaty:

Typ uczestnictwa Termin wczesny(10-25.11.21) Termin regularny(26.11-6.12.21)
Uczestnictwo stacjonarne 200 zł 250 zł
Uczestnictwo online 150 zł 190 zł
Uczestnictwo online
student, doktorant, pracownik naukowy UJ
0 zł 0 zł
  • Z opłaty zwolnieni są studenci, doktoranci oraz pracownicy naukowi UJ.
  • Wczesna opłata konferencyjna powinna wpłynąć na konto organizatora najpóźniej do 25 listopada br. włącznie. Po tym terminie obowiązuje wyższa opłata. Późna opłata powinna zostać uiszczona najpóźniej do 6 grudnia 2021 r. włącznie.
  • Opłata konferencyjna dla uczestników stacjonarnych obejmuje udział w wykładach, przerwę na kawę. Opłata konferencyjna dla uczestników online obejmuje udział w wykładach.

Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji:

  • W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 30 listopada br. włącznie Organizator zwróci koszty uczestnictwa w konferencji.
  • W przypadku rezygnacji z uczestnictwa po 30 listopada br. Organizator nie przewiduje zwrotu kosztów uczestnictwa.

Sposoby płatności:

  1. On-line: karta lub e-przelew:
    płatności można dokonać zaraz po zakończeniu rejestracji lub w późniejszym czasie.
    W tym celu należy:

    • zalogować się do systemu rejestracyjnego i wybrać link Zapłać on-line,
    • zaznaczyć opłatę, za którą będzie dokonywana płatność i kliknąć przycisk Zapłać on-line. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności. Proszę postępować zgodnie z instrukcjami.
  2. Przelew tradycyjny:
    Dane do przelewu znajdują się na potwierdzeniu rejestracji wysyłanym do uczestnika na podanego maila. W tytule przelewu koniecznie muszą znaleźć się: imię i nazwisko uczestnika oraz skrót III RODO w zakładzie pracy.

Faktury

  1. Faktura proforma
    Jest wystawiana tylko w przypadku kiedy opłata jest uiszczana przez firmę / instytucję, która takiej faktury wymaga. Wówczas w tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko uczestnika oraz numer faktury proforma. W przypadku płatności online nie jest potrzebna faktura proforma. Faktura proforma NIE JEST dokumentem księgowym.

  2. Faktura VAT
    Osoby, które chcą otrzymać fakturę VAT (dotyczy osób spoza UJ) za opłatę, powinny podczas rejestracji podać dane do faktury. Faktura jest wystawiana po uiszczeniu opłaty.

W sprawie faktur prosimy kontaktować się pod adresem: konferencje@uj.edu.pl

Płatności uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:

Nie ma możliwości wystawienia faktury na Uniwersytet Jagielloński oraz Collegium Medicum. Rozliczenie między jednostkami UJ oraz UJ CM następuje za pomocą wewnętrznych not księgowych.
W przypadku osoby, za której uczestnictwo opłatę uiszcza jednostka UJ, dysponent środków powinien wysłać e-mail ze stosowną prośbą na adres: konferencje@uj.edu.pl.

W treści maila należy podać imię i nazwisko uczestnika, wysokość opłaty oraz nazwę i adres jednostki, na którą ma zostać wystawiona nota do zapłaty.

Patroni

Logo UODO Logo OIRP Logo SABI Logo SIODO